Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 3 september 2013

Behöver få lugn i huvudet......

Blir alltid så konstigt stressad i skallen inför besöken på sjukhuset och vissa besök mer än andra ....och imorrn är det ett av dom jobbiga..... Med mig imorgon följer Pappan och Emma.....Fick en stund av tanke frid när Maria Wern va på tv,tycker om Eva Röse.... och sen fick jag ännu en överraskning med posten idag av en likasinnad "Garnling" Älskar att få nytt garn och klämma på och drömma mig bort om vad det kan bli...... Fick så himla fint Kauni garn ...av ngn jag aldrig träffat  irl........TACK SNÄLLA EVA =) FICK MÅNGA TÅRAR I ÖGAT AV DIN GODHET !! Har aldrig köpt det garnet förut...men jag har tänkt mig att börja sticka sockor och då tror jag att detta garn blir toppen för sockgarn det är ngt jag saknar.... fick även hem vunna Tradera bud på knappar =) ..... annars har det varit varmt och soligt här idag.... stackars Ebba vaknade jätteförkyld..... och stackars Zacke blev skadad i leken av ett vedträ i bakhuvudet....men tvättade och satte tryckkompress....och en linda runt huvudet...lik mormor när jag opererade huvudet =) usch va det är jobbigt inför imorrn ......lyckade få färdig Bluffis nr 29 idag =)




4 kommentarer:

  1. Jag tänker på dig och din familj du är värd bra besked i morgon. Skönt att de följer med dig i morgon så du slipper att vara ensam. Kram Yvonne och hoppas att du får några timmars sömn Yvonne

    SvaraRadera
  2. Kikar in ikväll för jag har tänkt på dig hela dagen. Ditt jobbiga besök i morron :-(. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det går bra för dig.
    Bluffis nr 29!?! Du har helt makalös turbofart på stickorna :-D. Stor. Varm styrkekram till dig <3.
    /Susanne

    SvaraRadera
  3. Jaa jag har tänkt så mycket på dej idag gumman...Vi bestämmer att all skit försvinner nu...Bort. .bort...♥Du är otrolig med ditt sticke...beundrar dej i mångt o mycket. ..kram käraste vän..♥♥♥Gunilla

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig i dag och hoppas på ett bra besked.Varm kram Sofie

    SvaraRadera