Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 19 september 2013

Dagen efter..........

jag har fått mina sprutor mår jag alltid lite konstigt...känner mig stressad,orolig,ledsen och ont i huvudet....dessutom lyckades sköterskan nog träffa ngn nerv i rumpdelen för jäklar va ont jag har när jag går....ja ja sånt går över lite läskigt bara.....Dagens ljusglimt va när Kära Syster Yster kom över på en mysig fikastund och så fick vi prata av oss lite om det värsta vi har tillsammans...våran uppväxt....det som poppar upp i min skalle mer och mer just nu när jag fått denna monstersjukdom är.....-Varför ska jag hålla tyst om hur jag upplevde min barndom och det bästa i det hemska är att min syster har upplevt precis samma....är så glad att vi har varandra.... <3 Det värsta är ju att dom rider på sina höga hästar fortfarande,dom som gjorde våran uppväxt till ngt man inte vill minnas !!!!! Ville hade jobbigt att gå till skolan idag ,ville vara hemma hos mig....han va ledsen...men han gick iväg....och då kom jag på att han satt med oss och kollade nyheterna i går kväll och hörde om cancersjuke Kristians död......för då frågade han om jag också skulle dö....för jag har ju också cancer....Ja vad säger man....försökte så gott det gick att säga att det dröjer nog ......för bara medicinerna gör sitt jobb så........... Nä usch, nog pratat om det........................ Blev helt färdig med Min kusin Monicas barnbarn Lilla Lilly's rosa kofta så nu ska den få fara iväg till Storvreta..... Pappan hade veckohandlingen idag .....och jag fixade ugnsstekt lax och fiskpinnar,potatis och min goa kalla sås till middag... sen upplockning av alla varor. Pappan for iväg på fotbollsträning och jag kraschade i soffhörnet mitt med stickningen...nu är det giftpiller och sova dax ..... Ta vara på varandra.......







2 kommentarer:

  1. Jaa jag kan inte noog beundra dej o din styrka...Klart man blir både orolig lessenefter allt som du måste genomgå♡..Jag är så glad att du har en syster yster som du umgås med:) Klart svår barndom ploppar upp nån gång i livet...Kram på dej gimman♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Åh kära nån <3
    Djävla skitcancer!!

    Själv tror jag inte på att "hålla tyst" om sånt som man varit med om <3

    Sänder dig värme och kramar i massor

    SvaraRadera