Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 25 september 2013

Överraskning i lådan =)

blev glatt överaskad av ett paket som låg i brevlådan i dag.... Från min fina klasskompis från gymnasiet...... Hon hade skicka en hel bunt med rör med massa knappar i <3 Tack Snälla Monica <3 Och lite garnmys kom också vunnet bud från Tradera =) Fick ju så fina raggsocksgarner för ett tag sen av Rara Gunilla <3 hade ju tänkt mig att försöka börja sticka sockor....så nu håller jag på att fylla en hylla med olika sockgarner....,det är ju så mysigt med garn och så ha lite att välja på..... Nu ska det snart fixas Tacopaj......pajskalet står i kylen för att snart fyllas med mums mums =)


1 kommentar:

  1. Åh va gulligt av henne ♥ Jaa du ,hoppas du får nytta av dom sen...Knappar hade jag lite dille på för några år sen,fick ble ve mammas massa knappar,dom tycker jag mycket om! KRAAM / Gunilla

    SvaraRadera