Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 17 september 2013

Då har vi mumsat Prinsesstårta så magen står åt alla håll. ....

Men såååå gott det va =) Våran Tårtleverantör,kusinman Leif va över med dom på eftermiddan....han är duktig att göra tårtor han =) Zacke hoppas jag va nöjd med sin dag <3 Malin ska jag gratulera på Lördag <3 Ville blev hemma idag med,han är så slemmig i halsen...men imorrn hoppas jag han kan gå så han inte missar allt för mycket i skolan....annars har dagen varit ganska okej....först nu på kvällen man börjar tänka att man ska upp till onkologen imorrn....lämna prover och vänta på resultat för att se om jag får ta mina två sprutor......får sån Ågren varenda gång man ska upp dit........... har stickat och är snart färdig med med koftan till min Kusin Monicas Lilla barnbarn Lilly..... Nu ska det intas giftpiller och sen spelas Wordfeud.....och du Virre kan du lämna ditt alias för mitt WF på plattan hakade upp sig så nu kör jag bara med mobilen och där har jag inte dig ? Godnatt Kramar =)





1 kommentar:

  1. Det blir mycket kalasande i er familj.
    Otur med Ville som är sjuk, håller med dig att det lätt missas mycket i skolan vid sådana tillfällen. Sen ska det jobbas ikapp.
    Virreorust1 heter jag på WF.
    Håller tummarna!
    Kram Virre

    SvaraRadera