Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 10 september 2013

Även om jag mår som jag gör hela tiden. ... så är det dagar som dessa man lever på......

ja jag kommer nog aldrig att må så som jag gjorde innan denna helvetes sjukdom slog till..... men jag är ödmjuk inför vad jag ställts inför....och försöker så gott det går att njuta av varje sekund och fånga dagen.... och det kan jag inte tacka mitt föräldraarv för iallafall för dom vet nog inte vad det ordet betyder likväl vad empati är....Men idag blev jag glatt överraskad av Gunilla <3 Du gjorde min dag i dag hon skickade ett mjukt paket med mina första sockgarner Tack Snälla Gulliga medmänniska....och Tack Gulliga Malin för dt fina kortet så himla gulligt av dig,det värmde hjärtat <3.... . sen åkte vi in till stan för att shoppa lite till Ville och det blev en höstjacka,svarta jeans,vit skjorta,kalsonger,strumpor till Julia och en skjorta till Zacke som bad så snällt med sina pepparkaksögon då kunde inte mormor a nej...... sen for vi tvärs över gatan till Akvariehobby för att köpa lite firrar till akvariumet och försöka hitta en make till våran Antracitushona "Mickan" ....jag hittade 10 fina guppys och den sista hannen ,en stor fin kille. så nu hoppas jag på små malbebisar..... sen har vi njutit av ännu en dag med sensommar väder och det ä så bra för våra vinteräpplen Lobo...dom växer så det knakar.....och dom blir så himla fina i år =) fick även knappleverans från Tradera idag,jättefina knappar.... sen blev det krasch i min soffhörna och sticka på beställda bluffollar.....nu ska det försökas att sova en stund...men först Giftpiller..... Godnatt alla där ute.....











3 kommentarer:

  1. Du får mig att förstå vilken betydelse vår livssyn har på hur vi hanterar våra svårigheter. Du kommer alltid att vara en förebild för mig. Trots allt elände har du alltid små ljusglimtar i din vardag. När du blir så där glad för garner och knappar delar jag din glädje här hemma. Det svåra finns där men du låter alltid glädjen också få ta plats. En stor kram till dig och din familj i glädje och sorg. Jag är med och läser varje kväll om den eländiga cancern och den fantastiska stickningen.

    SvaraRadera
  2. Go morron! Vill börja med att säga. DU ÄR HELT FANTASTISK <3. Vad kul att ni sålde bra på marknaden :-). Förvånar mig inte iofs med så finna bluffisar och mössor. Styrkekram till dig och din helt ljuvliga familj./Susanne

    SvaraRadera
  3. ...Håller helt med föregående kommentarer♥
    Det ÄR en tjej som du som ger en kraft o styrka o lite eftertänksamhet. ..Jaa jag har väntat på rätta tillfället.Blev såå bra när du skrev en dag att du skulle sticka raggisar. ..Kram fina vän♥Gunilla

    SvaraRadera