Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 13 september 2013

En bra dag som slutade i orons tecken =(

pappans sista semester dag och han har jobbat på ute i uterummet med att restaurera fönsterväggen.....och jag tror det går bra för honom......jag har fixat och donat allt efter min ork.... stickat lite.....kollat Hem Till Gården...... Hämtat myspaket i brevlådan som innehöll garn och strumpstickor....mysigt..... pappan hämtade Ville i skolan när han slutade och sen for han in till stan för att inhandla virke...och då hade han även varit in på leksaksaffären och köpt 2 miniskateboard för att överraska Ville,som blev superglad för dom nya.....Linnéa va duktig och byggde en miniramp av en kartong åt honom...alla ungar i skolan håller tydligen på med miniskateboards.... sen va vi bjudna på middag till Sara's och blev bjudna på supergod Kyckling....alla åt så magen stod åt alla håll =) och efterrätt fick vi också... Så himla gott Sara ! Det va inte sista gången du bjöd på det....men när vi satt och prat så kände jag en knöl på bröstkorgen...precis brevid spikarna som sitter mitt i bröstkorgen...läskigt.... och det värker ju i bröstbenet till och från...får se hur det är imorrn .... =( annars blir det akuten.... kan ju va cancern som gjort att det blivit ett brott på revbenen....skit också !!!! så nu blir det en natt fylld av oro för va detta kan vara.... hatar knölar ...... ryser bara jag tänker på den jag hade på halsen och vad den startade upp.... usch får ont i magen.....





3 kommentarer:

  1. Näe fy...kan det inte stoppa nån gång nu då.Du får ge dej in om det inte ger sig. ..kan det vara revbensbrott alltså..Gumman..det kan väl vs nog nu..Hoppas du sover nu..varma långa kramar ♥Gunilla

    SvaraRadera
  2. Fasen också att du ska upptäcka en knöl, men det finns olika knölar. Det kan vara en fettknöl som en bautafinne, tänk på det tills du får besked. Stora finnar är inte så kul men bättre än cancer i alla fall.
    Kramar om min starka tuffa Betty!

    SvaraRadera