Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 6 september 2013

Fryser,ruggig och ont i kroppen.....

ja då är det väl min tur då.....hoppas inte.... tog tempen och den stannade på 37,5....... Ikväll barnvaktar vi Zacke när Mia skulle på party hos storebror Micke,just nu ligger pappan/morfarn och läser saga.....Sara m barn va över på eftermiddan och hade med sig en supergod marängtårta Tack Sara <3 så mysigt när Tuva och Ville leker med varandra....Har inte orkat så mycket idag inte ens haft racerfart på stickorna så den bluffis jag håller på med nu blir nog den sista innan Höstmarknaden.....Bouganvillan blommar så vackert på farstutrappan...trodde inte den skulle överleva vintern men det gjorde den.....Sara m barnen blev kvar över middan och när dom åkte hem så for pappan in och handla lite Fredagsgottis....Så det satt 3 sötnosar och kollade Fångarna på Fortet och hade Fredagsmys.... vi andra fick smörgåstårta och den va såååå god <3 nu blir det myslådan för mig känner mig vissen,pappan sitter och kollar fotbollen......Godnatt <3






1 kommentar:

  1. Jag har läst igenom dina senaste inlägg nu och måste bara säga hur glad jag blev över resultatet på röntgen. Vad härligt att få veta att något äntligen verkar fungera, och bromsar skiten.

    Kram,
    Malin

    http://inteytterliggareenbloggomcancer.wordpress.com/

    SvaraRadera