Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 5 september 2013

Försöker få in det ...... Och Tack alla nu för era underbara kommentarer dom värmer själen ska ni veta

Ja det är konstigt att inte fått några nya mediciner för att dom man haft inte hjälp....nu får man ju hoppas på att Afinitor kan göra sitt jobb LÄÄÄÄÄÄNGE =) Biverkningarna kommer väl att finnas där som trötthet,illamående,sår och blåsor....... Men kan jag bara sticka så är jag nöjd ....för stickningen är som en alternativ medicin för mig........

Sen Tackar jag för allla kommentarer som peppar och ger mig glädje....det betyder mycket.....

I dag har jag Lilla Hjärtat hemma förkyld...... Hoppas så att han inte smittar ner mig..... Nu är det snart dax för Hem till Gården och lite sticktid.....igår kunde jag inte sticka va för stressad av allt.......




3 kommentarer:

  1. Tack för att du är den otroligt härliga människa som du är!
    Jag känner dig inte, men har läst flera av dina blogginlägg och energin och kärleken sprutar verkligen kring dina inlägg.
    Du ger så mycket ska du veta!!!
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Glad för din skull över beskedet!! <3

    SvaraRadera