Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 12 september 2013

Förlorar man hörseln när man blir fjortis?

Åhhh tonåringar........ man kan upprepa en sak 100 gånger ändå går det inte in i huvudet......  I dag har pappan börjat riva ner fönstren i uterummet det hade murknat i träet.....den sidan är hårt utsatt för väder och vind ,för den vetter mot gärdet..... jag har suttit ute i dag så mycket jag bara orkat,gäller att passa på nu innan höstrusket kommer....blev färdig med bluffolle nr 32 ,den som Emma beställt av mig ... den blev så fin i kornblått.... så nu fortsätter jag med Kusin Monicas barnbarns lilla kofta.....Pappan hämtade Ville i skolan när han slutade för dagen och med hem kom Calle också...två kompisar <3 Sen va det veckohandling som stod på schemat för pappan...och jag fixade maten....pastagratäng med kassler...jättegod blev den =)efter middan så  blev det soffhörnan och lite mera stickning....men sen satte händerna på att värka i såren så det va bara lägga stickningen åt sidan =( pappan for iväg på fotbollsträning på kvällskvisten....i morgon har vi blivit hembjudna till Sara's på middag, så skönt att få slippa tänka på matlagning =) nä nu är det giftpiller dax och sen sova hoppas jag har tagit Tavegyl mot händerna och man ska tydligen bli sömnig av pillren....för nu är jag vråltrött......




2 kommentarer:

  1. Tittar in och hälsar på dig! Hoppas händerna känns bättre i dag så du kan sticka vidare.
    Håller med att den kornblå bluffisen blev fin.Du måste sticka i raketfart. Fint blir det i allafall.
    Hoppas dagen blir bra!
    Anna!

    SvaraRadera
  2. Sak formulera ett "pedagogiskt problem" till mina gruppmedlemmar i mitt pluggande.... Kanske de där är något (14åringar utan hörsel) :D
    Trevlig helg!

    SvaraRadera