Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 8 september 2013

HÖSTMARKNAD

i dag va det dax för det som jag jobbat så för i Augusti... att sticka Bluffollar till liten & stor...... Lyckades få ihop 31 stycken ,och den 31:a gjorde jag färdig precis innan jag åkte ner....Eftersom magen inte va som den skulle igår va jag orolig för att inte kunna åka ner ,men Dimor och Creon gjorde sitt jobb.....nu behöver jag nog inte gå på toan på några dagar.....Men jag åkte ner till 13.00 och satt till 16.00 tillsammans med Malin ...Malin satt själv mellan 11 - 13....och vi lyckades sälja himla bra....så glad att folk fått upp ögonen på hur braaa Bluffollarna är....Sålde även utav mina mössor....Så nu gäller det att tagga om till Julmarknaden.... så jag är väldigt nöjd med marknaden....... när vi kom hem satte pappan fart på grillen och grillade kött ,till det blev det potatisklyftor,ugnstekta grönsaker,grillad paprika och lök och såser.....efter middagen så blev det soffhörnet för mig,helt slut......det tar så mycket på krafterna så  ni anar inte.... så nu är det dax för giftpiller och myslådan..... Tröttmössan önskar er en God Natt <3


6 kommentarer:

  1. Åh du ÄR otrolig som orkade genomföra detta..men vet också att demor är bra:)) Gud va kul att det gick bra för er. .
    Hoppas du får sova riktigt gott i natt ...kram fina DU...Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du kunde åka själv på marknaden det var bra för dig.kan ju förstå att det tar på krafterna trevligt att försäljningen gick bra.Kram

    SvaraRadera
  3. Det är så roligt när sakerna man gör blir uppskattade o folk vill köpa. Vad roligt att du orkade vara med på marknaden några timmar. Du gör det så jäkla bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så roligt att du kunde och orkade vara med på Höstmarknaden.
    Så fina alster du har gjort, jag skulle inte kunna göra av
    med alla fina polon. Och mössorna är ju helt underbara skulle gärna sätta dom på huvudet själv!
    Hälsning!Anna

    SvaraRadera
  5. Så härligt att det gick bra, både med magen och försäljningen ;-), <3

    SvaraRadera
  6. Helt otroligt vilken livsglädje du verkar ha trots din sjukdom! Tänk om alla vore som du! All lycka till dig och din fina familj!

    SvaraRadera