Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 7 september 2013

Myslådan nästa......

mår lite bättre än vad jag gjorde igår kväll och i morse..... gick ner 2kg under detta dygn..... Sen jag började med Afinitor i Juni och till nu har jag gått ner 10 kg....tror nog att det beror på alla blåsor i munnen .... så nu är jag nere på mina modiga 52 kilo....... blir en lugn lördagskväll/natt här för alla ungdomarna är hemmavid ikväll,så skönt .....även Tim och hundarna =) Försökte hinna med att bli klar med sista Bluffisen men det hann jag inte så får bli att gå upp tidigt imorrn och fixa färdigt den..... nu är det dax för giftpillret...och sen sooooova..... imorrn är det ju Höstmarknad <3 Godnatt Alla <3



1 kommentar:

  1. Gumman...känner såå mycket för dej..Hoppas du mår bättre i morron:) Kram♡Gunilla

    SvaraRadera