Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 7 september 2013

Tarmtömning. ..........

Usch ja då va det min tur =( mådde ju konstigt redan i går kväll,ont i kroppen och kände mig febrig...... hade svårt att sova så jag trodde att nu kommer förkylningen....... men när jag vaknade imorse så va det bara rusa på toan =(   Operation tarmtömning  =( Och jag som skulle följt med och gratulerat Tobias idag .... Så pappan,Ville,Linnéa,Ebba,Julia,Mia och Zacke åkte iväg och blev bjudna på supergod mat och goa tårtor .... suck...... och imorrn är det Höstmarknad också ....... fick en välbehövlig vila medans dom va iväg......är skakis och matt .... Annars har pappan fixat och donat inför hösten med trädgården och städat poolen inför vintern..... I detta nu sitter jag och stickar färdigt Bluffis nr 31 och hoppas den blir färdig ikväll.... nu ska jag kolla in nyheterna



3 kommentarer:

  1. Krya på dig KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. NÄÄE fick du det också vännen min!! Usch o fy stackare! Krya på dej nu så hörs vi i morron...Vilken fin text du visar..o bilderna också! KRAAAM Gunilla

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!! Hoppas du orkar vara med på höstmarkanden i morgon.
    Kerstin

    SvaraRadera