Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 4 september 2013

Detta hade jag inte vågat hoppats på

men nu har dom stoppat sin tillväxt och imorrn ska jag läsa min journal så jag ser att det är svart på vitt.....Men jag kommer att få fortsätta stoppa i mig giftpillret Afinitor och ta injektionen Sandostatin lar så länge som kroppen orkar med gift och sprutor . Sen tittade läkaren på mina händer och mun och konstaterade att det är biverkningar efter afinitor och dom kan bli kvar likväl som dom kan försvinna.....så det är bara gilla läget....värken i bröstkorgen kan dom nte förklara,kan vara sviter från den stora jobbiga operationen när dom öppnade uop hela bröstkorgen....och att nerver inte hittat tillbaka....eller tumören som trycker på nerver..... efter jag kom hem från sjukhuset idag så har jag känt mig helt utpumpad, har inte en orkat sticka .... inte förrän nu till Maria Wern på 4:an....som tur va så kom det lite härligt godis i min brevlåda....garn.......garn.........så mysigt..... Emma gav mig en liten fin kasse med kolakakor som hon bakat åt speciellt till idag,dom va sååååå goda <3 Pappan kom hem med en underbar höstbukett blommor <3 middagen blev risotto idag och efter middan kraschade jag i mitt soffhörn.....längesedan jag kände mig så utslagen... Ville va hemma från skolan idag ,han hade feber imorse och börjar bli förkyld precis som Linnéa och Ebba.....nu är det dax för giftpillret ..... Godnatt på er ....Dröm sött <3




5 kommentarer:

  1. Tusen kramar till dig.
    Hälsn
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Åh.va jag blir glad att tillväxten hämmats..Du är värd alla kakor o höst buketter i världen lilla gumman♥♥♥kram kram kramGunilla

    SvaraRadera
  3. Så underbart skönt att läsa att de stoppat i växten. <3 Klart att du ska fira med kakor och garn! <3
    Kramar i massor!!

    SvaraRadera
  4. Härligt att läsa att de stoppat i växten. Läser din blogg och tycker den är bra skriven. Klart du ska planera för en jul bed dina <3

    SvaraRadera
  5. Ååhhhh... jag blir så glad jag också för att du har fått positiva besked...
    Jag följer din blogg o fortsätter hålla tummarna o berömma dig för att du orkar kämpa.. Fira så mycke du bara kan..

    Kram från Margareta (som du inte känner)

    SvaraRadera