Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 september 2013

Ha ha Lugn dag trodde jag ha ha

Ja en lugn dag hade jag trott det skulle bli.....alla i skolan och Linnea och Ebba for in till stan.....men när Emma skulle åka ut vid lunchtid så stötte hon på Ville och Calles klass som va på väg hem från stan efter ett studiebesök....då tjatade dom till sig att få följa med Emma hem hit istället för att åka tillbaka till skolan ....och efter samtal med Malin och mig fick dom det om Emma lovade att se efter dom då jag har lite jobbigt med orken..... Och det va som att få hem en mindre tromb....dom busade och härjade så Emma (och jag) blev helt slut.......jag är ngt slut nu...... Men roligt hade dom skitungarna.....Men innan tromben kom hem så hann jag sticka en sväng på Ebbas kappa i garnet Tilda i smultronrött ...den kommer bli så fin =) Fick även hem lite mys i brevlådan som ska bli en tröja åt Isak......... Till middag idag så blev det Tacos........ efter middan så skjutsade pappan in Philip till Svågern Tobias för data lan och Emma fick skjuts hon med....Sen va Ville in på Toys "R" us för att köpa en Ken docka..... helt plötsligt så tycker han det är kul att leka med dockor...men bara dom manliga =) Och så blev jag så Glatt överraskad idag av min arbetsgivare C-företaget som skickat ett brev med ett kort i så gulligt skrivet <3 och presentkort som funkar på nästan alla butiker i stan..... JAG BLEV SÅ HIMLA GLAD ATT DOM BRYR SIG OM I DENNA JOBBIGA TID !!! Åhhhh vad jag längtar tillbaka till FINA TALLEN <3 nu är det giftpillerdax och lite WF  spel och sen få sova....imorrn ska Pappan åka rullskidetävling här nära oss..... Starten är vid Vaksalakyrka...... Va rädda om varandra....





1 kommentar:

  1. Åh va kul att dom bryr sej om dej♥...unna dej något fint...Förstår att det blev jobbigt med 'tromben'Hoppas du får sova gott i natt.Här ska sovas också nu, är såå trött. KRAM ♥Gunilla

    SvaraRadera