Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 23 september 2013

Jag är såååå trött....... skulle vilja gå i ide. .....

Måndag och alla kom iväg till sina skolor och jobb...... skönt för huvudet....är inne i ngn fas nu när en massa tjafs och tjatter blir för mycket för mitt huvud...... blir så stressad.....och ngt lugn är det ju inte alltför ofta i en familj med många knoddar..... så när jag känner mig så där så slår klådan till.... försöker att låta bli att klia sönder men det är så svårt..... Nu tog jag klådstillande och hoppas det verkar innan jag ska sova......har donat och grejat lite idag....ö stickat lite..... Fick hem lite färgglatt garn ....... Men är ju så förbaskat trött också...måste gå in i min journal och titta vad blodvärdet Hb låg på nu när jag tog proverna i Onsdags....för en månad sen låg det på 100 så jag hoppas det inte har sjunkit ännu mera........... Såg på nyheterna ikväll om Man ska berätta för sina barn om man har en dödlig sjukdom.......och vi har ju berättat för alla våra barn hur denna sjukdom är...jag har berättat det jag vet för dom.....även för Ville Hjärtat.... och han får ju sina svackor ibland och är rädd att man ska dö närsomhelst...... Jag tror på att man måste berätta för sina barn...men på den nivå dom är i sin utveckling och vad dom förstår av det man talar om..... klicka här så kommer cancerfondens Att prata med barn...... Nu väntar "Stickelådan" på mig....... men först giftpillren och lite WF......... Tänk om man kunde hitta en oljelampa med en ande i.... 3 önskningar ........



3 kommentarer:

  1. Att berätta om sin sjukdom för barnen är superviktigt. Försök även att hitta på nätet en bok-skrift som heter "Den trasiga mamman" Den hjälpte oss då vi skulle berätta för barnen.
    Vilken fin änglabild var hittar man den?

    SvaraRadera
  2. ...Vill ge dej en styrkande kram ♥ Gunilla

    SvaraRadera