Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 2 september 2013

Helst hade jag önskat att imorgon va det Torsdag......

Ännu en natt att ligga och vrida sig och sova nervöst.... men natten som va sov jag ändå rätt okej.... pga att Ebba sov bra kanske,hörde inte henne på hela natten..... men nu är jag bra nervös inför Onsdag och jag vet hur morgondagen kommer bli.............Imorse regnade det som sjutton när pappan skjutsade in Mia & Zacke till jobb och dagis....men när det va dax för resten att bege sig hade det slutat och sen blev det bättre ju längre dagen led......Linnéa är fortfarande jätteförkyld...ändå så tordes Malin komma över en stund på kaffe,lite tjatter och handarbete.....sen va det dax att fixa lite ätbart till Hem till Gården =) och sen hände en helt otrolig sak....rätt som det va bankade det på dörren och utanför stod postis med ett stort paket...jag hade inte beställt ngt....men då va det ett paket från några tjejer på Facebooks sidan On line Stickcafé som skickat lite solsken och glädje till mig....massor med garn....jag blev helt tagen....SÅ HIMLA GULLIGT AV ER!!!!!! MIN DAG VA KLART RÄDDAD !!!! höll knappt på att bli klar med Bluffis nr 28........ Ville kom hem glad och förväntansfull för han skulle få en stationärdata nu i sitt rum och Philip hade lovat hjälpa till och köpa trådlöst usb och headset... sen va det en stolt kille som spelade på sin nya data <3 Pappan gick ut och fortsatte klyva ved efter Micke och Tim..... nu kan det få bli en svinkall vinter för här finns det gott om bränsle =) nä nu måste jag ta mitt cellgift..... spela lite WF .....kolla mina Traderabud NATTI NATTI !!!





2 kommentarer:

  1. Önskar så att det går bra för dig på onsdag<3.
    Håller tummarna stenhårt!
    kram och sov gott. / Virre

    SvaraRadera
  2. Men åh vilka härliga människor det finns ialla fall Bettan:) Vikken överraskning det måste blitt föt dej! Så fina bluffisar du stickar..mina stickor bara ligger o ligger...förstår mej inte på't...KRAM till dej från mej♥Gunilla....går inte skriva i min bloggadress. .bara hoppar o studsar mellan orden..blogger blä ibland...:)

    SvaraRadera