Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 11 september 2013

När livet tar en annan väg än man tänkt sig.....

Ja nästan exakt för två år sedan upptäckte jag den där knölen på höger sida av halsen och husläkaren misstänkte struma....hade ngn sagt allt som skulle hända därefter så hade jag inte trott på ett ord av det !!!!! I dag vaknade man till den största Skogsrå dansen på länge...det va sån tjock dimma som låg över gärdena..... vackert på sitt sett men farligt ......Pappan for iväg på ett långpass rullskidor på förmiddan....jag vilade i mitt soffhörn har inte mått helt okej idag,kan bero på att vi for in till stan igår eftermiddag och då brukar jag få sota för det dagen efter.....så jag satt och kollade och köpte strumpstickor i Garnlådan på Facebook....och äntligen så hittade jag en tjej som sålde Pony bambustickor,det är dom bästa bambustickorna jag stickat med =) Sen på eftermiddan kom Sara och barnen över och fika och jag fick en present från London när hon va där en rosa top,jättesöt. Sen dom blev kvar över middan som blev grillat idag.  Pappan hämtade Ville från skolan och åkte in till frissan med honom...han ska ju ta skolkort imorrn..... Stickat lite på dom beställda bluffisarna har jag gjort.....och en blir nog färdig imorrn.....  nu ska jag ta mitt giftpiller och Tavegyl för nu kliar det pga giftpillret... sen hoppas jag få sova om inte lilla Ebba håller låda halva natten som hon gjorde natten som va..... God Natt På Er <3





1 kommentar:

  1. Gomorron min vän♥..Förstår att du tänker två år tillbaka...
    Jasså dom stickorna är bäst?.Förstår också om krafterna tar på dej när du vart i stan, räcker med att handla lite så är man slut.Så fin text med björnen...Jag tänker på dej, vila idag om du kan..kram Gunilla

    SvaraRadera