Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 25 september 2013

En svacka. ......

är precis vad jag är i just nu....... orkar liksom inte engagera mig och blir det för mycket runt omkring mig så blir jag matt och vill spy.... Vill bara få va ifred....... inte ens STICKNINGEN känns glädjande ....men den kämpar jag på med ändå .....idag kändes det ändå rätt okej när jag satt och stickade på förmiddan.......och sen blev jag ju så Himla glad för paketet med knappar som min barndomsvän Monica skickade till mig..... sen har mycket tankar poppat upp nu när tiden för när all skit upptäcktes i kroppen på mig för nästan exakt två år sedan, och jag tror jag associerar och minns allt tack vare årstiden,hur vädret va då jag va upp till Ackis första gången...hua ....usch och fy.... Annars har dagen rullat på i sin vanliga fart..... Tacopajen blev supergod......Pappan for iväg på nån föreläsning på kvällskvisten ..men Ville va lugn och go så det blev en mysig kväll....annars brukar det va sånt röj här på kvällarna...men nu måste vi komma in i lite mer vintertid och komma ner i varv tidigare på kvällen.. ...nu ska det intas Afinitor och lite Word Feud spelande....men först ska jag smörja och lägga om mina såriga händer,dom gör så förbenade ont..... Men nu önskar jag en God Natt .... i morgon är en ny dag =)



4 kommentarer:

  1. Käre okände vän. Det blir en klump i halsen när jag ser hur du lider. Hjärnspöken och minnen som slår i ditt tappra sinne. Men din levnadsglädje sprider sig i hela mej, i nästa stund, du är fantastisk. Skickar en stor varm kram till dej. Kura till dej så mycket du kan i soffhörnet, kika på alla program du vill se, och må så gott som det bara går. Stickningen får ta tid, du gör fantastiska saker. Kämpa på, skänker all styrka jag kan till dej. Eva /Stickcafét <3

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar i massor ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. All styrka från mej också..inte konstigt att du är i en svacka vid denna tiden...O inte kan jag hjälpa dej på nåt sätt...Styrkekram från mej♥Gunilla

    SvaraRadera
  4. Ber för dej och de dina! Du är en så otrolig kämpe...duktig och en underbar mamma. Läser din blogg varje kväll. Nu hoppas jag att får krafter och orken tillbaka. Kraaaam!

    SvaraRadera