Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 29 september 2013

Shopping dag

Ja idag blev det en shopping dag......jag,Ville ,Linnéa,Ebba och Pappan for iväg när han kommit hem från sitt rullskideåkande med Team Sportia.......Och Ville hittade en jacka,gråa jeans,snygg tjocktröja,mössa och vantar.....Han är så rolig att åka och handla med för han vet PRECIS vad han vill ha.....Så hade jag lovat att gå förbi Barnens Hus och kolla om dom hade ngt roligt......då hittade han nå små robotgrejer...men dom va skitroliga när dom studsa runt på golvet.....På barnens Hus så fick barnen fiska fiskdamm och blev bjudna på sockervadd.....mycket uppskattat av Ville och Ebba....... På vägen hem åkte vi förbi Mc Donalds och käkade hamburgare......sen efter vi kom hem så dök Emma & Lars upp på en fika....och jag hade fixat en grej till när Lars fyller år som Emma skulle hämta !!  Vill också passa på att säga HEJ !! till Lars mamma =)  Sen blev det middags dax och eftersom vi som ätit på Mc Donalds va så hungriga så slog vi till med en familjepizza från den lokala grillen...... Kvällen blev en krasch i soffan framför Wallander, men tack vare nyheterna mitt i orkar jag inte kolla vidare....hjärnan orkar inte..... Sen vill jag Tacka Er som skriver så goa värmande,uppmuntrande kommentarer till mig....ni skulle bara veta hur mycket gott det gör för själen........ Alla ni goa medmänniskor en stor kram till er <3 nu är det dax för giftpiller och Word Feud =)



6 kommentarer:

  1. Jaa förstår att du kraschlanda i soffan....tack själv för allt du delar med oss.Jag gråter med dej ska du veta...o jag gläds med dej också ska du veta. ..Tycker om dej. .du är en stark ärlig person. .såna gillar jag:)) kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du är så tapper! Ligger i hela tiden. Hade viljat slå med ett trollspö så att all cancer fösvann från denna jord! Fuck cancer.
    Fortsätt kämpa!
    Det känns nästan som man känner varann lite, ändå så gör man inte det. Nu ska jag skiicka lite WF till dig.
    Massa kramar <3 Virre

    SvaraRadera
  3. Härliga människa! Sån livsglädje du verkar ha trots cancern! All lycka till dig och din fina familj!

    SvaraRadera
  4. Kan bara instämma i föregående komentarer att du är fantastisk.
    Hoppas det blir en bra dag trots onda händer och annat.
    Varma hälsningar! Anna

    SvaraRadera
  5. Underbara mamma! Tänker på dej och din fina familj...läser din blogg varje dag. Gråterr och gläds med dej och de dina. Styrkekramar!

    SvaraRadera