Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 22 september 2013

Det kommer aldrig bli som förut.......

nu har det gått 2 år sedan jag upptäckte knölen på halsen..... och hur mitt liv såg ut innan den dagen kommer jag aldrig få tillbaka.... Energin jag hade då ...gick upp 03.45 varje morgon för att hinna vara på jobbet 05.15 ......... och sen hem för att ta hand om hus & hem, barn & barnbarn..... Saknar mitt jobb så himla mycket.....mina gulliga arbetskompisar..... Har ju känt mig lite nere och tror nog att det kan vara att man tänker tillbaka på den där hösten 2011.... den stora långa operationen i nov -11...Fortfarande svårt att förstå vilken jobbig operation det va...men när man läser journalen så förstår man varför den tog 7 timmar...Och så behöva utstå ännu en operation när hjärntumören skulle plockas ut.... usch hua....... Hur som helst så har denna dag rullat på....på förmiddan va pappan med Sara in till Team Sportia för att kolla rullskidor.....sen va det höststäd av tomten och rensning av blommor..... Och vid 14.30 va det dax att hämta hem Lilla Hjärtat som sovit kvar hos storasyster Emma.....Till middag blev det pyttipanna med stekt ägg och rödbetor....efter middan va det dax för pappan att spänna på sig rullskidorna för att tillsammans med Sara åka ett pass så Sara fick testa sina nya rullskidor.... Kvällen avlöpte i lugnt tempo....vi skulle kolla på bron på svt1 istället för Wallander...men shit vilken grå tråkig serie...den blir det inge mer tittande på för min del,jag vill se färg =)..... har fått problem med min arm igen,när jag opererade ut cancersmittade lymfkörtlar ur armhålan i april -13 så fick jag problem att kunna räta ut armen,jättejobbigt men det försvann efter ett tag....nu har det kommit tillbaka...kan såna besvär komma tillbaka ???? .skitjobbigt för det gör så ont i undre delen av överarmen....är så less på allt som poppar upp hela tiden.... men nu ska jag krypa ner i "Sticklådan" spela lite WF och drömma mig bort till ...... Garnlandet..........

2 kommentarer:

  1. Jaa inte undra på att du känner dej nere vännen♥DU är så tapper o stark ändå kan jag säga..sen förstår jag att det finns tunga dagar hos dej...när jag gnäller så tänker jag på dej som oftast är positiv då får jag dåligt samvete..men IBLAND är det jäkla jobbigt..Idag dr besök o undersökning. .sov inget i natt..:(Men det gick bra med det mesta...Har så bra dr..o snygger också..är ju inte så roligt när det handlar om ändalykten:))) ) kram fiina vän♥Gunilla

    SvaraRadera
  2. Illa att armen ska värka, men ger det sig inte tills i morron ska du ta kontakt med vården! Det kan vara helt onödigt att ha ont, kanske du behöver lite massage eller något annat smart. Jag hoppas du slipper och att det onda redan är över! Kram till min tuffa Betty!

    SvaraRadera