Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 14 september 2013

En låg dag.......oro....... men vad kan jag göra.......

har inte varit upp till sjukhuset idag.... åhhh hatar att åka dit....får den där läskiga känslan som jag fick i kroppen februari -12, men imorrn måste jag åka upp till akuten så dom får kolla vad det kan vara...värker och moler hela tiden.....hoppas det "bara" är ngn fraktur på revbenet....Emma lovade att följa med..... så idag har det varit en lugn dag...fick åka upp med Philip i stället till Närakuten och han hade halsfluss,penicillin blev det där..........
.. sen hade jag ett långt mysigt samtal med Lilla Syster Yster.... då vi konstaterade att vi är nog adopterade.... för liknar våra så kallade föräldrar gör vi inte....för vi älskar våra barn <3 Linnéa och Ebba for iväg hem till Tobias och ska sova där så vi fick småbarnsfritt ikväll.....Ville har varit ner och lekt hos Calle ett par timmar...och jag har stickat lite.....fick reda på igår att Julmarknaden här i byn är den 24:e november så nu blir det lite mer bluffolle stickning...men tror jag börjar med den tillverkningen i mitten av Oktober.....har ju lite annat jag vill göra först bla prova på att sticka sockor ,har ju fått 2 riktigt fina nystan av GUNILLA DEN RARA OCH HELT UNDERBARA riktigt sockgarn..... nu lockar myslådan och giftpiller ska intas....Så nu önskar jag God Natt <3

4 kommentarer:

  1. Åh tack för 'skrytet'om mej..är bara en vanlig medmänniska....Så glad att du blir gla för lite nystan...Men hoppas nu Bettan att det inget är..åh förstår din oro så in i norden....KRAM...styrkekram från mej Gunilla♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig du fantastiska kvinna! All respekt! Hoppas att det går bra för dig i dag och att du får ett positivt besked

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt gått väl för dig i dag. Att det onda berodde på
    något åt revbenen. Förstår din oro, det måste vara hemskt att inte få slappna av och bara få slippa tänka på allt jäkelskap!
    Många varma tankar! Anna

    SvaraRadera
  4. Många kramar till dig!
    Hälsn
    Katarina

    SvaraRadera