Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 21 september 2013

Rullskiderace =)

I dag va det tävling för pappan på Rullskidor 4,2 mil med start och mål vid Vaksalakyrka här i stan....supporterklubben för "Djurströms" bestod denna dag av Linnéa & Ebba , Sara & Isak ..... Heja Morfar !!!! jag orkade inte tänka tanken ens på att bege mig iväg....skulle ha spenderat eftermiddan hos Malin,men det får vi ta imorgon.....har inte alls kännt mig på topp senaste dagarna......trött i kroppen...lite yrslig......ont i huvudet......nedstämd....... som tur va så hade Emma lovat Ville att sova hos dom ikväll och ha lite nya GTA V mys och bada bubbelbad......pratade med Emma på kvällskvisten och dom hade det mysigt.....Emma hittade ju på H&M's sida en jätteläckert påslakan set som passade mig utmärkt.....och en trunk som jag kan ha garner i.....jättefina med motiv av stickning......så från och med ikväll har myslådan bytt namn till sticklådan...... Har stickat färdigt bakstycket på Ebbas kappa idag och hoppas bli färdig med det första framstycket imorgon.....Tråkigt på tv'n ikväll så det blev tidig släckning.....nu ska det bli lite WF och sen ett dyk ner i sticklådan <3 Godnatt....... kom ihåg , Va Rädda Om Varandra <3









5 kommentarer:

  1. Heja mannen din! Åh bara Du inte får nån influensa nu gumman..går så mycket skit.Gubben mår inte bra här..fryser o är varm.Förstår dej också om du är nere...Man kan inte va på topp jämt.Tack för hälsningen från Ville..blev såå glad♥Hälsa honom det♥liknande sticktrunk köpte jag på rusta för ett tag sen...Sov gott nu vännen min♥Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Wow vilket finnt påslakanset, sånt skulle jag vilja ha! Var det postorder? Väskan var lika fin den!
    Vilken hurtig "gubbe" du har!
    Hoppas snart du känner dig bättre.
    Många kramar <3 Virre

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig stickekasse du har...sova under det där lakanet det ger nog härliga garndrömmar.
    Skickar massor med styrkekramar till dej ♥♥♥
    Hoppas att det onda i bröstet ger med sej.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Brukar titta in till din blogg lite då och då. Förundras vilken förmåga du har att skapa genom att att sticka så fina plagg. Tänker på dig i massor ska du veta.
    Det är jag som har en bror och som jag delar "skruvade" föräldrar med. Det är så vi ochså ibland undrar om vi ändå är adopterade för inte tusan är vi som dom, och dessutom vår mormor som var så snäll. Hur hänger det ihop?
    Ja, önskar dig allt gott och att du kunde slippa cancer och din bakgrund som tynger dig. Det måste ändå vara så att godhet måste löna sig, det måste bara vara så.......
    Kraaam från Katarina

    SvaraRadera
  5. Ja, vad det något som passar så var det det verkligen till dig
    som lakanet och stickassen kom till.
    Kommer bli en ljuvligt fin kappa.
    En del skall inte ha barn det är då säkert.Det finaste man har och
    så beter man sig så illa så det blir ärr i själen som sitter i och gör ont.
    Fy j----n!
    Varma hälsningar! Anna

    SvaraRadera