Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 15 september 2013

Jag orkade inte.......

har för mycket av dåliga minnen från att åka upp på akuten.....dom enda 2 gångerna i mitt liv jag åkt upp till akuten har dom lagt in mig...... jag orkade inte...... hoppas på att det inte är ngt som tar ihjäl mig nu så det kan vänta till på Onsdag då jag ska in och lämna blodprover för mina 2 sprutor Xgeva och Sandostatin lar....och tycker sköterskorna där att jag måste söka på akuten då gör jag det då ....Är inte så förtjust i sjukhus...... har tagit det lugnt i dag för när jag gör vissa rörelser så gör det.....och så har såren på händerna blommat upp igen.... Emma kom ut på dan och umgicks,fick i sig middag innan hon tog bussen hem igen..... Sara hade bakat jättegott kvällsfika som hon budade över med pappan då han va och lämnade hennes mobil som hon glömde i bilen, när pappan och hon va in på rullskideträning på Studenternas med Team Sportia.....Ville va nere hos Calle och lekte en stund på e.m . På kvällskvisten fick jag ett MMS på två små buskillar som hade gått över till Titt på kvällsfika...... som jag också gjorde när jag va liten.....men jag gjorde det av andra skäl än vad Ville gör.....jag gjorde allt för att fly hemifrån, och slippa va hemma...vilken tur att man kunde smita in till Farmor eller Titt och få uppleva lite mänsklig värme.....för det fanns det inte i "Huset som Gud Glömde" Jag och Lilla Syster Yster skulle kunna skriva en bok om hur vi upplevde våran barndom.......Tur att vi iallafall va två <3 Så vi hade varandra..... Pappan for iväg på fotbollsträning i Almunge,egentligen skulle det varit match men den andra laget ställde in....(fegisar törs dom inte möta vårat veteranlag ha ha)Linnea och Tobias va på ikea igår och fixade en fin hörna i Linnéas rum till Liten <3 Det blev så himla fint ! nä nu är det sovdags och giftpiller dax......imorrn är det ny vecka och nya utmaningar !! Godnatt & Sovgott





3 kommentarer:

  1. Hoppas du orkar sticka nu när det känns tungt för dig. Vill så att du ska få må bra och slippa all oro. Håller mina tummar och tår att det går bra på onsdag.
    Massa styrkekramar till dig <3 / Virre

    SvaraRadera
  2. Grodan min...Har förståelse för att du ej ville åka dit...♥..Va gott att Emma kom till dej lite...Åh jag förstår att ni inte hade det lätt som barn..fy..man tror ju inte sånt existerar...Tur farmor o titt fanns då...Många långa varma kramar till dej från mej ♥Gunilla

    SvaraRadera
  3. Styrkekramar i massor ♥♥♥ så du klarar onsdagen ♥♥♥

    SvaraRadera