Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 8 maj 2013

Då va det dax......

att krypa ner i lopplådan...Och njuta av sista kvällen innan Temodalbehandlingen börjar i morrn....då vet jag vad jag har framför mig i 14 dagar....för då blir det ju två cellgifter som jag ska behandlas med så på Tisdag nästa vecka och 10 dagar framåt så kommer jag att må skit.....trött som sjutton och illamående.....men imorgon hoppas jag kunna njuta av härligt väder så jag kan sitta i uterummet och sticka.......Plantera mer blomster ska vi göra......ja jag hoppas på en lugn och skön dag !! Godnatt & Sov Gott..........Mitt minsta Lilla Hjärta EBBA

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du fått sova nåt sånär...vill att du ska få en fin dag i dag. .usch för illamåendet o tröttheten. .MEN du fixar detta♡kram Gunilla

    SvaraRadera