Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 7 maj 2013

Inget besked idag heller......

nä det blev inget telefonsamtal idag heller.....hajjar till varenda gång telefonen ringer.....med min vanliga "tur" så glömmer dom väl bort att ringa har en konstig känsla att det är nåt konstigt med den där knölen......Imorrn är det dax för helkropps röntgen med magnetkameran...dundermaskinen man är ju helt slut i skallen efter 1 1/2 timme i den där maskinen...Och före ska jag upp till mina tjejer på endokrina mottagningen för att lämna prover för att starta cellgiftsbehandlingen på Torsdag.......... Idag fick jag hem massa härligt garn och söta knappar.....måste börja köpa på mig lite blåa och lite mer killiga färger på knapparna....va så nöjd med garnet Peter Pan garnet va ju så himla sött och Baby Merino garnet älskar jag...ska inhandla lite till för det är så bra pris på det nu och maj månad ut....... annars så har vi njutit ute idag,jag som varit en soldyrkare av hög rang ...klarar inte solen längre blir helt förstörd i huvudet men som tur är va det varmt även i skuggan idag......och annars har jag ju vårat mysiga uterum som tur är....nä nu ska jag haffa JB och försöka få lite stoft .......Så jag önskar Er en God Natts Sömn <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar