Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 19 maj 2013

Orolig.... Nerverna ligger utanpå...... Nervös.....

Imorgon är det dax för läkarbesöket då jag ska få reda på svar från röntgen och förhoppningsvis svaret från den bortopererade tumören och få svar på om behandlingarna hjälper med att minska cancermonstren....... Har också pratat med Malin om Erica och förhoppningsvis kommer dom hem på Tisdag...hoppas så att dom får göra det för det innebär ju att det går åt rätt håll.... idag har jag suttit ute nästan hela dan ...i skuggan förstås och stickat.......Ville har lekt för fullt runtomkring och rätt vad det var så skulle han ha ishockeyskydden på sig,inspererad av VM eller ? Blev så full i skratt åt grannen våran,dom ville sätta upp ett plank för insyn till dom....men vi har aldrig brytt oss att det bor folk i det där huset....är ju inte mitt dröm hus precis...Det där huset är Huset som Gud glömde för mig.......ja ja nog om det.....men när planket va klart så vilka satt i träden som små apor och kollade in till oss......så det är nog vi som behöver skydd mot insyn ha ha.....Imorgon ska jag få läsa artikeln som Tidningen Land va här och gjorde också....Nu vet jag när den kommer itidningen =))))) ska bli så skoj att se vad hon fått ihop för historia... nä nu Ishockey.....





1 kommentar:

  1. Håller alla tummar och tår, att du bara får bra
    besked idag.. LYCKA TILL!!!!!

    SvaraRadera