Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 14 maj 2013

ingen bra dag i dag......

mått illa till och från hela dan och tabletterna mot illamåendet har inte hjälpt.....och så är man lite orolig för Lilla Erica,Mormors tjej <3  Ett första besked har kommit från läkarna nu och hon har Barnreumatism......... =( och hon blir kvar på sjukhuset hela veckan......imorgon skule hon sövas för att göra ett ryggmärgsprov,lilla Gumman...... Annars har dagen varit regnig och kall ..... såg att mitt test att stoppa ner en tomatklyfta i jorden gett resultat,än så länge är det 3 små plantor som kommit upp, kul.....nu vill jag ha lite lagom med sol och värme för mina små plantor....har fått upp Blomman för dagen,Buskkrasse,Tagetes......Just nu sitter jag allena och tittar på hockeyn och Danmark leder över Sverige med 2-1....vad hände där ????????? ja nu är det sista perioden så nu ska jag kolla om mina ögonlock vill hålla sig uppe... Ha en God Natt........Glömde berätta men INGET svar från min läkare idag heller..... JA SVERIGE GJORDE MÅL 2 - 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar