Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 10 maj 2013

VAD HÄNDE DÄR ???????????

I går morse vaknade jag ju med en fot som jag inte kunde stödja eller gå på...där hälsenan sitter va det svullet och rött hade skitont när jag gick och la mig i går kväll......och när jag vaknade imorse va det NÄSTAN borta har haltat lite under dan och är öm på stället.....så idag har jag orkat varit med ute en hel del....har fixat med mina fröer och växter....pappan har fixat ner lite mer plantor i krukor och urnor...har varit orolig för barnbarnet Erica som tillbringat dagen på Akademiskas barnakut eftersom hon fått mystiska utslag ,svullna fötter och knä.....men dom hittade inget direkt svar på vad det är hon har hög sänka och feber.....nu är dom hemma och ska avvakta över helgen och blir det inte bättre så ska dom in på måndag igen......Mormors stora lilla tjej <3 Till lunchen som blev grillad korv med diverse tillbehör dök Stora sonen Mikael med sina barn Kevin,Liam och Ronja......dom va här och lekte ett tag...Ville och Kevin hade skoj och sparka fotboll....sen blev det en lugn eftermiddag och så slöade vi och köpte pizza till middag nere på byns grill......på kvällen spelades det kubb för fulla muggar.......jag har även kunnat sitta ute på verandan och sticka idag sååååå himla skönt....hoppas det blir lika härligt ute imorgon också... blev färdig med Ebbas vita kofta idag så skoj för då kan jag börja börja på ngt nytt imorrn...Härligt...Fortsätter med mina cellgifter....Och nu är det tröttheten som är jobbig.....blodvärdet va ju inte på topp inför denna behandlingsomgång så det är väl därför man blir så slut........ så nu WF och sända ut signaler till JB att det finns ngn som vill knoppa här =) NATTI NATTI ALLA DÄRUTE

1 kommentar:

  1. ...Ändå skönt då att DET blev bättre. ..jag vill att du ska bli bra från allt nu serru...förstår oron över barnbarnet. ..hoppas det blir bra nu då.Sov gott nu♥ kram Gunilla

    SvaraRadera