Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 20 maj 2013

ledsen...... tom. ........ hade ju hoppats så mycke......

på att tumören som sitter i bröstkorgen stannat i växten....men icke....så Temodalen och Xelodan gör inte sitt jobb.... Nu ska dom bytas ut mot två nya mediciner.......och den ena av dom ska jag testa under översyn på endokrina mottagningen på Torsdag så jag blir där hela dan......:.  svaret på det dom operrerade bort i april fick jag idag och det är samma cancer som sitter i hela kroppen en Neuroendokrin tumör med okänt ursprung..... ja det känns tråkigt och lite ledsamt att det inte va som jag hoppats...En god nyhet idag va att Erica fick komma hem...men hon ska till Ackis imorrn igen..... Så stickat har det inte blivit mycket av idag...har varit svårt att komma till ro och sätta sig ner...... Här har det varit varmt som tusan idag...Lilla Ebba badade i badbaljan ute.......nä nu orkar jag inte skriva mera trötter och mår blä......Godnatt på er.......





8 kommentarer:

  1. Vilka tråkiga nyheter. Jäkla skitcancer!! Vi känner inte varandra men jag följer dig och du berör mig. Hoppas du får en god natts sömn trots allt!

    Hälsningar
    Anne-Katrine

    SvaraRadera
  2. Kära, kära vän... Vi känner inte varandra i "det riktiga livet", men jag följer dig här på din blogg. Fy vilka tråkiga nyheter, det är då som rackarn att dina monster inte kan stanna av, somna, stagnera bli till ett tråkigt minne...Ja, det är tydligt att ibland är livet för jäkligt. Jag hoppas så att du orkar ta nya tag och att den nya medicinen hjälper dig. Ha hopp!
    // Ylva I Kiruna

    SvaraRadera
  3. Det var tråkiga besked. Massor med styrkekramar till dig. <3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Så ledsen man blir! :( Som du kämpar!!!
    Så sant som sagt är: Sorgen i hjärtat kan ingen se!

    Tänker på dig massor!!! Håller både tummar och tår för att allt ska gå bra för dig fina Du!!!
    Många styrkekramar från Ingrid G

    SvaraRadera
  5. Vilket tråkigt besked för dig. Förstår att det känns tungt just nu. Men jag hoppas innerligt att de nya medicinerna ger ett bättre resultat. Styrkekram!!! / Yvonne

    SvaraRadera
  6. Känner ju inte heller varandra irl.. Kommer från samma del av Sverige, ungefär samma ålder, håller till i samma stickgrupp på fb..
    Läser dina ord i princip varje dag. Kommenterar ibland..
    Hoppas de hittar nån medicin som biter på skitcancern! Och jag hoppas att du hittar ork att njuta lite av försommaren, barn o barnabarn (lite extra kanske av den tjusigaste badflicka jag sett på länge ;) )
    Styrkekram till dej Elisabeth Albertina (är ju barnsligt förtjust i namnkombon)

    / Tina

    SvaraRadera
  7. Jaa jag blir så lessen för din skull..som du kämpar gumman♡..Men måste tro på att det finns bättre mediciner som tar kål på skiten...Vill att du ska få njuta av försommaren o blommor o barn o barnbarn naturligtvis♡Kram på dej /Gunilla

    SvaraRadera
  8. Jag känner med dig, har sett på nära håll vilket elände den jäkla sjukdomen ställer till med.
    MEN, det kan också ordna upp sig. Det GÅR att besegra monstren, så ge aldrig upp.
    Skickar massor av styrka!

    SvaraRadera