Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 15 maj 2013

Fortfarande har jag inte fått ngt besked från läkaren......

men har inte orkat tagit tag i att ringa till kirurgerna,har mått tjyvens hela dan....och oron över lilla Erica...... Lilla gumman tycker så synd om henne och inte kan jag fara upp och hälsa på heller då pappan i detta hus är bortrest och kommer hem först på Fredag är väl därför jag är trött och slut nu då stressen av att komma ihåg allt så det ska funka med allt..... sen dom upptäckte cancern så blir jag sååååå stressad när det blir för mycket runt omkring mig..... I dag har det varit sol varvat med moln...lite kyligt.... Blev färdig med Ericas bakstycke på koftan och blev väldigt nöjd....Till middag idag blev det Pitabröd med fyllning av kycklingkebab,sallad,cocktailtomater,gurka,paprika,majs.tsatsikisås och cremefraich....gott som bara den va det..... nu ska vi snart fixa lite kvällskäk till Lilla Hjärtat och så är det nattning och sen blir det sticktid för mig.....


5 kommentarer:

  1. Vilken ångest att vänta,vänta på svar! Det är tortyr detta.
    Hoppas nu" mormors" lilla Erica snart är hemma.
    Väldigt fint bakstycke du gjort,du måste ha turbostickor.
    Önskar allt gott! Anna.

    SvaraRadera
  2. Trist att de inte kan höra av sig.... :( Hoppas lilltjejen får komma hem snart och att de får nån bukt med hennes reumatism. KRAM

    SvaraRadera
  3. Inte roligt när småttingarna är sjuka.Hoppas att dom hittar felet på lilla gumman.Jättefint bakstycket.Du är så duktig med alla dina modeller och mönster.
    Hoppas att doktorns svar blir glädjande.
    Styrkekramar till GulaHusets härskarinna ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Fattar inte att dom ej hör av sig...tänker dom nåt då...:(lilla barnbarnet...du tänker på alla o allt du starka kvinna...förstår precis detta med stressen kan inte stressa heller sen jag fick min giftstrums...Hoppas nu allt blir bra för er♡ kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Åh Elisabeth Albertina (gillar verkligen de där namnen i kombination!) försök att inte stressa! Skulle du glömma nåt, vilket jag inte tror, så är det säkert ingen fara. Håll reda på det du behöver o ditt lilla Hjärta så klarar ni er alldeles säkert bra till dess att Pappan är hemma igen :)
    Bakstycket till koftan är verkligen fint. Kollade in det på fb ;)
    Kram
    / Tina

    SvaraRadera