Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 28 maj 2013

Upp och Ner. ...

så känns det just nu...... mår inget vidare ...... Trött och hängig.....vet inte om det är biverkningar från medicinen.....Skulle vara intressant om ngn haft samma behandling som mig och berättat hur biverkningarna kan bli...Jobbigt att känna så här..... Ville kom tillbaka från skolan imorse.....blev super ledsen när Pappan skulle lämna honom.... kom fram sen att det va för att klassläraren Peter inte va där utan det va vikarie..... så hoppas det går bättre imorrn...... Stackars Erica är inskriven på sjukhuset igen för att hennes prover inte va bra plus att hon måste börja med en ny medicinering då den hon har nu inte verkar fungera.... stackars lilla tjejen <3 Håller mina tummar hårt för att den nya medicinen ska funka ..... Tim kom ut en stund på dan fika..... Middag i dag blev fiskpinnar,potatis och min kalla sås och lax till dom som inte ville ha fiskpinnar..... Jag tog lax med min sås såååååå gott...... Satt ute en stund och stickade men gav upp då myggen höll på att käka upp mig....har nu bara en halv ärm kvar på koftan....efter vardagsbestyren på kvällskvisten blev det soffhörnet och vila med stickningen...... Inväntade The Following ......och snart är det dax för sängen och imorrn behöver inte Pappan skjutsa in Mia och Zacke då Zacke är febrig stackarn så han blir hemma med Titt....... Jag hoppas få lite mjukt härligt garn i lådan vilken dag som helst ...behöver det nu för att glädja garntarmen lite =) ska försöka hålla mig från garnshopping under sommaren och sticka upp lite ur dom enorma garngömmorna.....men när man hittar sånt man inte ser annars på Tradera kan man ju inte låta bli...Titt kom in med en härlig bukett Liljekonvaljer idag som hon plockade i skogen ovanför oss........som jag har njutit av doften ikväll......älskar liljekonvaljer...... Nu ska jag försöka få mig lite skönhetssömn.....Godnatt <3






1 kommentar: