Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 25 maj 2013

Såååå trötter efter en solig dag........

vet inte om det märks redan av att man går på behandling för börjar känna av den där konstiga tröttheten igen i kväll....... åhhh den är så jobbig....... Jag vill sååååååå mycket...... orkar såååååå lite....... men idag har jag iallafall planterat ut lite utav mina egensådda plantor...mina tomater har kommit upp och paprikan likaså nu måste dom snart få riktiga krukor så vi kan få egen paprika i år igen..... Blomman för Dagen växer så det knakar..... ja nu börjar det bli fullt med krukor och korgar med härliga blommor i...... Och i morgon är det Morsdag.....kommer ihåg hur jag tänkte förra Morsdag..... om man skulle få vara med om en Morsdag till   =(   och det fick jag... =))))) så imorgon blir det fika med barnen och barnbarnen <3 nu ska jag tagga ner och spela lite Word Feud <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar