Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 1 maj 2013

JAG ÄR SÅ JÄKLA PÅHITTIG =) och så va ledigheten över för denna gång men snart är det dax igen......

ja imorgon är det skola igen men redan nästa vecka är det dax igen.......så nu har det förberetts för arbets och skoldag imorrn.....här har dagen varit lugn ...småkillarna sov till åtta imorse.....sen käkade dom frukost och stack ut och lekte va in och käka lunch och sen ut igen till Zacke skulle tillbaka till sin pappa.....då började Pappan och Ville restaurera trädkojan som Pappan byggde till den äldre barnkullen för längesedan....och dom hann fixa den klart idag så nu har Ville en koja uppe i granarna,jättemysigt....annars har det pysslats och fixats ute av pappan idag så nu ska det inhandlas blommor så vi kan få farstutrappan riktigt blommande......jag köpte ju två fina tomatplantor i Söndags också som ska sättas ner i en stooooooor kruka och förhoppningsvis så blir dom lika stora som den förra året och ger lika mycket tomater......kanske skulle sätta gurka och zuccini också.....Jag har stickat lite idag och blev färdig med styckena till Ebbas tröja så nu kan jag börja med volangerna som ska vara på den......medans jag satt och stickade så fick jag en ide om hur jag skulle få framhäva mina fina garner....Jo ner med dom i en stor glasljuslykta och det blev skitläckert och så kan man ju ändra garnnystan/härvor efter humör eller om man får hem ngt nytt som man vill njuta av ett tag innan det påbörjas ngt alster av det.....VISST ÄR JAG PÅHITTIG ???
 


3 kommentarer:

  1. Fin lyckta, underbara troll. ;). Hade sådana i barndomen, tyvärr borta sedan länge...
    Ha en godag/ Anita Svanér.

    SvaraRadera
  2. ♡Ja det va inte dumt påhitt:)) vackert såå. JAA dessa troll DOM glömmer man aldrig..lukta så gott också..tyckte jag alltså..kram Gunilla

    SvaraRadera