Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 25 maj 2013

Time for Breakfast. .....

är så kul när pappan serverar frukosten så kommer det genast 2 fyrbenta vänner och tigger ost......Fick bara med Larsson på bild Mimmi hann smita iväg...... Natten har varit ngt bättre än igår,vet inte vad det är men känner mig stressad och vaknar hela tiden fast jag är såååå trött...... I dag blir det en solig dag hoppas jag så jag kan sitta i uterumnet och sticka utan att frysa häcken av sig...apropå häcken,shit va ont jag har där jag fick sprutan i Torsdags..... Ville ska ju få ta hem Calle idag för lek och stoj blev ju lite kort igår......Pappan ska veckohandla och hämta Morsdagstårtorna på bageriet i stan.... gissa vad det är för färg på dom ??????????   Jo ROSA PRINSESSTÅRTOR dom beställde pappan helt på eget initiativ....ibland kan han minnsan..... Nä nu dax för medicinering och cellgift....... Ha en bra dag <3

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en riktigt fin stickadag! I Östersund blåser de kalla vindar så de blir nog båda strumpor och fleece på när jag ska på Cirkus Kul & Bus!!!! KRAM

    SvaraRadera