Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 2 maj 2013

Ordination : Knackelibank på dörren och ett stooooort mjukt paket avlämnas av DHL

Det skulle vara ngt som läkaren kunde ordinera tycker jag......för den stunden det tar att ta emot paketet (fyllt med härliga nystan) bära in det,öppna upp det och klämma och känna försvinner värken.....så underligt........ja idag kom det ännu ett paket,men nu va Malin med på ett hörn också....shit va billigt det blir när fler delar på frakten......åhhh vill beställa mer men nu får det vänta till nästa lön......ska kolla igenom ordentligt för det ska ju göras vintertröjor (om jag orkar) och barnen ska få olika färger så då fattas det två färger...... Ville blev hemma idag misstänkte ögoninflammation på honom men jag tror han fått ett sår vid ögat... Linnea och Julia for iväg till stan på eftermiddan och kom hem lagom till middagen som idag serverade ugnstekt falukorv med mycket äpple och smält smör och hemmagjort potatismos....... Ville drog med pappan ut efter middagen att leka polis och skurk i nyrenoverade trädkojan och jag tog en härligt nybryggd mugg kaffe.....har så jäkla ont i armen men tror jag hittat varför jag har det...sökte på google och då kom det upp ett namn Mondors cord,som tydligen drabbar dom som opererat brösten av det ena eller andra skälet......så vi får se vad Farbror Doktor Peter säger på Måndag... annars har det varit en lugn dag ,mått lite bläigt och tror det beror på cellgifterna som jag gör behandling med nu.....nä ni nu måste jag kalla på JB så han inte far förbi här Natti Natti






2 kommentarer:

  1. Jag förstår dej...härligt att känna på garner tyger vad som..det skulle väl verkligen ges ordination på..;) Ha det gott vännen ♡♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fina saker du stickar! Kan man köpa dina alster? Såg att ni sålde på en marknad tidigare.

    Varma hälsningar till dig och din familj!
    Susanne

    SvaraRadera