Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 17 maj 2013

Jobbigt....... Tänker på min Lilla Tjej........

Tänker på stackars Erica ..... fick sms från Malin att nu va hennes blodvärde ännu sämre så hon kanske måste få blod imorgon.....det va visst ngn antikropp som bröt ner blodkropparna..... det kunde väl fått räcka med tråkigheter nu...... hade ju hoppats på att dom fått komma hem imorrn...men nu fick dom inte det för att Calle är sjuk och Erica har såååå dåligt imunförsvar just nu så hon fick inte åka hem och inte träffa på sjuklingar nu...... Sara och Tuva va upp dom med på kvällskvisten för Erica & Tuva är ju som Sara skrev i sin blogg BFF ( Best friend forever)  <3 Så känns de så jobbigt för mig som inte orkar som jag gjorde innan denna skitcancer slog till...tur systrarna har varandra.......För de räckte för mig att åka och ta prover och hälsa på Erica för att jag skulle bli så slut och trött så jag nästan spyr av det.......och blir alldeles matt och skakig i hela kroppen..... Skitcancer........Då är de tur att det finns en Liten Ebba här hemma som bara ler och är go,snäll och luktar underbart......och ger en så många goa skratt när hon gör grimaser och grejar.....Lilla bebisen.......nä nu blir det att försöka få en blund ....men ikväll känns det att det blir en jobbig natt....först oron över Erica,den förbenade värken i bröstet och så har det börjat mola i ryggraden i höjd med skulderbladen.....skulle verkligen behöva mig en Dream catcher....en stor som orkar ta alla dåliga drömmar......Önskar mig en Dreamcatcher..........Godnatt





1 kommentar:

  1. Jaa...du fina Bettan...varför ska allt drabba er för då..hoppas nu på bättring. ..verkligen för er ♡kram Gunilla

    SvaraRadera