Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 9 maj 2013

Skitdag....... och omgång 14 dag 1 med Temodal och omgång 3 dag 10 med Xeloda =(

ursäkta språket men det är precis vad jag känner efter denna dag !!! Det började när jag vaknade imorse ....... kände att höger foten inte va okej,och när jag skulle kliva ur lopplådan så kunde jag inte stödja på foten......och det har jag inte kunnat gjort på hela dan,har bitvis gjort så ont så jag mått illa och så pass att tårarna kom........ringde upp till 1177 för att hör och bolla lite med dom vad jag skulle göra är ju lite orolig för inflammationer nu när det är två cellgiftsbehandlingar jag gör...dom tyckte jag skulle avvakta till imorgon om det inte blev värre eller feber och ringa upp till min endokrina mottagning.....för att höra vad dom tycker jag ska göra.....det är i hälsene området ovanför hälen det gör ont kan inte ens ta där på.....så dena dag har det inte blivit ngt gjort av vad jag tänkt......hade ju sett framemot att få plantera och så fröer av det jag hade kvar.....men tjiii fick jag ....har stickat lite iallafall men inte så mycket som jag velat för det har värkt nå förgrummat...... Så skulle jag kolla ishockeyn men det va ju inte särskilt kul och se alla mål Kanadensarna smällde in....så nu hoppas jag att när jag ligger här att Svenskarna vänder på matchen......Idag blev det pannkakor till middag eftersom pappan fick fixa maten för det är vad han kan göra och ungarna gillar.....jag klarade inte av att stå för länge på foten......senare på kvällen så grillade pappan & barn & barnbarn korv ute....och så spelade dom fotboll.......nu ska jag spela lite WF och hoppas att foten är bra imorrn...kan den bli dålig över en natt så borde den ju bli bra över en natt också....men just nu känns det inte så....och så hoppas jag att Peter ringer om mitt svar på tumörklumpen dom tog ut......vad det är för cancermonster som hade bosatt sig i den !!! Så Sov Gott =)

4 kommentarer:

  1. Helen Mårtensson9 maj 2013 kl. 22:30

    Stackare...som om du inte har nog med smärta som det är.
    Hoppas verkligen att du känner dig bättre när du vaknar imorgon.
    Styrkekramar !

    SvaraRadera
  2. Åh fy..ska du ha allt? Hoppas verkligen det försvinner lika fort som det kom...Kram på dej ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Styrkekram till dej! Och måtte du i skrivande stund (fredag morgon) må lite bättre..
    / Tina

    SvaraRadera