Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 21 maj 2013

En tung dag......

va tvungen att ge upp och ta värktabletter.....jobbig huvudvärk....men med en natts grubblande så kommer det som på beställning med huvudvärken....fundrerat på hur den nya behandlingen kommer påverka,biverkningar osv......fick en stund för mig själv på dan då alla gick i skolan och Linnea och Ebba for in till stan....och det va behövligt....att få en stund flr mig själv......idag har jag börjat på sista ärmen på Ericas kofta,har inte haft någon ro att sticka sista dagarna =( Fick hem jättesöta knappar idag så nu måste jag sätta fart att sticka söta koftor så jag får annvända knapparna....Är så glad för Malin & Ericas skull för dom blev utskrivna idag från avd 95 e på barnmedicin på Ackis.....nu hoppas jag att det kommer att funka med all medicinering till Lilla Damen...... ska åka ner med en present åt henne i helgen för hon har varit såååååå duktig <3 nej nu är det dax för middagslagning <3 höres senare



4 kommentarer:

  1. Kram på dig, förstår att det är tungt. Man behöver tid till att tänka och reda ut lite saker emellanåt, så man kan lägga dem mer åt sidan o inte hela tiden grubbla hit o dit.
    Hoppas resten av dagen blir bättre!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Massor med styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Blir så rörd av dina inlägg...DU verkar så stark ändå...fast alla bekymmer med allt. ..Så fina tankeord...fina DU..kramar, varma såna till dej från Gunilla

    SvaraRadera