Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 27 maj 2013

Usch va ruggig jag blev.....

börja känna mig dålig frusen och matt....tog temp men ingen feber 36,2 stannade den på.......så jag kröp ner i lopplådan och skriver härifrån istället...... Dagen blev lugn och skön skola och jobb kallade på familjen,Julia va hemma med mensvärk....... har smågrejat efter hur jag orkar idag....har iallafall fått i tomatplantorna i  små krukor.....Paprikan har kommit upp också och kartar på sig bra....kul för förra året fick jag ju paprika så vi kunde äta av dom....vädret idag har varit hyfsat varmt men mulet så idag gick det att sitta ute ute och sticka en stund..... eftermiddan fortsatte att vara skapligt lugn även när det börja komma hem skolbarn.....  För idag har jag fått äta upp att det va sånt röj på Morsdag..... middag blev det även idag....kyckling och ris och köttbullar till dom som inte äter kyckling =) Tim har ju fått hyra lägenhet eller uthyrningsdel i Sävja...bra så han får se hur billigt han betalade för sig hemma !! Så nu helt plötsligt är det bara 4 barn och 1 barnbarn och pojkvän som bor här =) Sen blev det krasch i soffhörnet kan jag tala om skulle titta på Elementary men orkade inte...... Hoppas jag orkar mer imorgon då The Following går......vill inte missa det..... Stickningen blev det inte mycket av ikväll men är snart klar med bålen på Ebbas kofta så då är det bara ärmarna kvar...... Det jag tänker skriva nu är en parantes ((((Godnatt Ann-Marie & Majsan ))))))      Önskar er därute
en Skön Natt <3

1 kommentar:

  1. Hej:)
    Jag har följt din blogg under lång tid och vill bara säga att jag hoppas innerligt att det finns mirakel! Sänder ljus och kraft till dig!
    Katarina

    SvaraRadera