Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 26 maj 2013

Dags att slå igen butiken för idag.........

Har planerat inför kommande arbets och skolvecka.....Denna vecka har vi ju ett Födelsedagsbarn också...Julia fyller 16 år på Torsdag....Denna vecka har jag inte ett endaste sjukhusbesök inplanerat om det inte händer ngt akut då.....så himla skönt.....mår ju alltid så himla dåligt dagar i förväg ett sjukhusbesök.... och så KOMMER JAG JU VARA MED I TIDNINGEN LAND SOM KOMMER PÅ FREDAG..... (och så en parantes som bara gäller Ann-Marie & Majsan KÖP TIDNINGEN !!!!!! så ni inte missar något)     Sen har vi ju Villes sommarfest i skolan denna vecka också...hoppas jag kan gå på den....... Sara hade tagit så fina bilder på småtjejerna idag då dom hade så fina tunikor på sig som Malin virkat.....Sara lyckades även få mig att fastna på bild när jag och Isak pillar på mobilerna lilla goa killen <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar