Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 29 maj 2013

Jag vann alla mina lagda bud.....

va skoj ,det hade jag inte räknat med... så nu väntar jag hem lite kramgott arbetsmaterial..... Mår inte så värst bra....känner mig hängig och trött,febrig men ingen feber....känner mig nere....det värsta är när man känner det så,så kommer dom där tankarna.... tänker på varför man skulle drabbas ..... och om jag inte fått sköldkörtelcancern då hade den cancer som dolde sig under bröstkorgen förmodligen hunnit växa ännu mer eftersom jag inte kände av den fast det va så mycket och den va så spridd...och då hade cancern på skelettet överallt inte heller upptäckts förns det kanske hade varit alldeles för sent....och samma med hjärntumören ... bara hoppas att Afinitor kan stoppa den tumör som växer i bröstkorgen och Sandostatinet gör sitt jobb, för nu känner jag av den i värkattacker.... Och så är ju tankarna med Malin och Erica och hennes sjukdom,lilla tjejen hoppas såååå att medicinerna hjälper som dom börjat med nu.......... Idag har det varit en gråmulen dag men varmt ute.....det värsta är att myggen kommer fram då och bits som sjutton...... Ja just ja imorgon får dom som prenumererar på Tidningen Land läsa om mig...... Skojigt =) Och imorgon har vi en dam här hemma som fyller 16 år..... JULIA ...... men kalasandet tar vi på söndag då alla kan komma....själv skulle hon in till stan och käka med kompisar.... och vi ska på Villes Sommarfest i skolan....... Nä nu blir det lite Word Feud och sen förhoppningsvis sussa lite......och drömma om alla mina härliga nystan som är på väg hem till mig <3




1 kommentar:

  1. Har du någon du kan prata med om de jobbiga tankarna? Någon som står en bit utanför och kan hjälpa dig i din oro? Jag tänker att det blir så lätt mycket när man tänker själv, i varje fall är det min erfarenhet :)

    God natt!
    Anne-Katrine

    SvaraRadera