Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 13 maj 2013

Inget besked från läkaren idag heller....

nu börjar jag bli lite smått orolig över att det inte kommer ngt besked om tumören dom plockade bort från armhålan.......har det inte kommit ngt besked på Onsdag så ringer jag dit....... Efter en intressant eftermiddag med Journalisten Annica från Tidningen Land och middagslagning så blev det krasch i min soffhörna.......Trött som jag vet inte vad....och fick rejält illamående på kvällskvisten.....drygt... så skönt att idag är sista behandlingsdagen i denna 14 dagarsbehandling med Xeloda och Temodal....nu blir det vila från giftet i 14 dagar och koppla av från planeringen med medicin och provtagning...bara Xgevasprutan som ska tas på fredag men ska höra om jag kan flytta det till måndag nästa vecka då jag ska på läkarbesök hos läkaren på Endokrinonkologiska mottagningen.....men det är nu det blir som värst med tröttheten och det jobbiga i kroppen efter behandlingen...... Middagen idag blev köttfärssås och spagetti....slötittade på Elementary på 4:an och stickade lite på Ericas kofta....Stackars Erica fick åka till Ackis Barnakut ikväll för det vill inte ge med sig och dom blev inlagda.......Tänker så på dom........stackarna....... inge kul att ligga på sjukhuset....... Sen har jag börjat planera lite inför vintertröjorna och lagt garnet jag ska ha till det i korgar blev lite läckert att ha det stå korgar med garn i på vardagsrumsgolvet....snygg inredningsdetalj..... nä nu är det Word Feud dax...... Just ja fick ju utav min Faster,penseer igår i min favorit färg på just penseer åt det orangea hållet.....jättesöta ...Nu önskar jag en Godnatt <3

1 kommentar:

  1. ...Gör du rätt i att ringa dit om du inget hör.att det ska ta sån tiiid!..Hoppas barnbarnet blir bra nu då.Jasså orange är din favvofärg också på penséer. ..samma här förstår du.Kram på dej ♡ Gunilla

    SvaraRadera