Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 13 maj 2013

Tidningen Land har varit här =)

Först vill jag Tacka dig Annika för en trevlig eftermiddag =) Ja det blev en annorlunda men trevlig eftermiddag då en journalist från tidningen Land som läst min blogg och kontaktade mig för ett reportage i deras tidning en jättetrevlig tjej vid namn Annika...... Så nu väntar jag med spänning på när det ska komma i Tidningen Land,spännande och se hur bilderna blev...... Nu är det middag som står på schemat......köttfärssås och spagetti.....

3 kommentarer:

  1. Tala om när de kommer så att jag kan läsa den (läser bara Land ibland) KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh va kul:)) Det måste vi få reda på när det kommer då. ..Ha det gott gumman ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Du måste skriva vilket nr du kommer att vara med i så man kan köpa tidningen.
    Hoppas du får bra besked nästa gång du hör något från din läkare. Hoppas så på det!
    Kram Virre

    SvaraRadera