Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 23 maj 2013

Så Trötter efter denna dag...... Tänk om man kunde få vakna upp ur denna mardröm någongång =(

Usch ja det är jobbigt att vara på sjukhuset...är alltid uppjagad till 100% när jag är inne på sjukhuset....ändå är tjejerna på min mottagning helt underbara.....Idag va det Anna & Riselda som tog hand om mig.....det va dom som fick mig att komma över min sprutskräck jag hade i början av denna mardröm.......Fick en sängplats däruppe idag så jag kunde sitta skönt och sticka ....Emma kom upp lagom till lunchtid och bjöd sin mor på skink & ostsallad....och va kvar ett tag innan hon skulle gå till sitt jobb.......har fått ganska ont där dom tog sista sprutan idag..... Sen jag kom hem så har jag mest suttit och vilat...varit skakig ..... sticka har jag gjort......på vägen hem från sjukhuset så va vi in till copp Boländerna och handlade lite smått och gott och jag hittade nya mascaran från l'oreal och hoppas jag blir nöjd med den... Imorgon börjar jag med mitt nya cellgift och jag hoppas det kommer lika bra som dom jag ätit.....det va lite värre biverkningar med detta preparat..fick en så ljuvligt doftande liljekonvaljbukett av Mia som hon va ut i skogen och plockade.......


.nä nu ska det släckas ner här snart känner mig helt tom...och trött...... Sov Gott mina vänner <3

3 kommentarer:

  1. Natti natti...tänker på dej♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabeth.Jag är bra från nin canser efter 10 år.Vet hur det känns för dej denna trötthet går inte att beskriva,Du får inte ge dej en tum för du blir frisk.Sticka ock gör roliga sakerdet läker också.kramar Barbro

    SvaraRadera