Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 8 maj 2013

Inget svar idag heller..... åhh va jobbigt.....

ja då har jag varit på min magnetröntgen som röntgar heeeeela kroppen och som görs var 3:e månad för att kolla hur dom beteer sig tumörerna i kroppen....känner på mig att den har vuxit den som sitter innanför bröstkorgen eftersom jag har så ont där....... Tycker inte om att ligga i den där mackapären tar ju 1 tim 45 min och får ta spruta innan (som jag avskyr) och så sätts det nål i armen för kontrast....Men jag klarar ju av det nu mot första gången jag skulle göra den för ett år sedan.....då fick jag en sån panikattack att dom fick avbryta allt och så bestämde man att ge mig lugnande inför ett nytt försök....men jag bet ihop och gjorde det utan mediciner och jag klarade av det...stolt över mig själv va jag då.....men att äta lugnande och bli konstig i huvudet och inte kunna STICKA ......aldrig i livet..... nä nu ska det fixas mat Klyft pitatis,lövbit,aromsmör och beasås Ha det Gott =)

3 kommentarer:

  1. Idag gjorde jag en MR av min fot och det tyckte jag var mycket läskigt. Förstår att det måste vara ett rent h-vete att åka in med hela kroppen..., kram och jag håller tummarna för att det går bra för dig <3

    SvaraRadera
  2. MEN!!!! Tänker inte skriva nån klyscha.....
    KRAM
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera