Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 11 maj 2013

Lördag och en dag närmare slutet med cellgiftsbehandlingen......

efter pappans stooora veckohandling så blev det lunch och Sara ringde och ville komma över och umgås...... mysigt för Ville och Tuva leker så himla bra tillsammans och då blir det ju lugnt för mig med....vi hade en mysig eftermiddag med fika och bull & kakätning.....sen va det dax att fixa middag som blev grillade grönsaksspett,grillad fläskfile på spett och korv & köttbullar,sallad,såser,potatis och potatissallad...Sara och barnen blev kvar över middagen ..... sen blev det häng på verandan innan Sara for hem för att natta barnen och jag skulle krascha i min soffhörna,heeeelt slut men på ett bra sätt , blir ju helt slut nu när jag gör cellgiftsbehandlingen......och veckan som kommer,kommer bli värst....... och så blev det lite stickat i kväll som jag inte hunnit med  dan då man vill va med och gosa med småbarnen.....har ju 21 ungar så dom tar ju sin tid....när man tänker på det att man har 21 avkommor det känns stort och mäktigt.....MINA UNGAR....nä nu måste jag försöka komma till ro för natten som va blev det inte mycket sömn och den som va, va orolig...typiskt när jag har behandlingen,blir som om jag druckit 10 koppar kaffe innan läggdax....nu WF .... SOV GOTT DÄRUTE I NATTEN

3 kommentarer:

  1. Haha, ja hjälp! Tack för maten igår. <3<3

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur jag fann din blogg. Men vad du berör.
    Vilken fin och stor familj, där har du tagit en vinslott!
    Måste också säga vilken fantastick stickerska du är, så mycket fint
    du har stickat,full av beundran.
    Hälsningar. Anna

    SvaraRadera