Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 31 maj 2013

Fredagsmiddag och massa mys

Ville va helt slut när han kom hem,för varmt även för honom.......Pappan kom hem i hyffsad tid så vi skulle hinna hämta mina Garner som jag budat hem på Tradera och som postis skickat till utlämningsstället Coop...och köpa McDonalds Happy Meal till Ville.....innan vi skulle till Emma.....Hos Emma bjöds vi på supersmarrig Tacopaj med sallad och på det efterrätt (som jag inte kommer ihåg namnet på) och kaffe så på det blev det matkoma......va så mysigt och hälsa på henne och Lars även om jag inte mår allt för bra just nu.....men det va lugnt och skönt....När vi kom hem så kraschade jag i min hörna i soffan...jobbigt att vara så här slut och yr....värken ....jobbigt att andas när det blir så här varmt......och Malin och Erica  kämpar på med sina sprutor och mediciner.....hon blir ju inget bättre ..... Stackars lilla Erica,dom är i mina tankar hela tiden ......... Så nu är det sova dax för imorgon är det greja dag....Pappan ska fixa poolen inför sommaren och veckohandla.....Jag ska titta på hi hi.... Ville är så sugen på att bada nu när det är så varmt ute.... Jag ska njuta av mina garner jag hämtade hem idag....och fundera och fantisera vad det ska bli av dom.....blev så nöjd.....även Emma fick ett par härvor bomullsgarn som jag budade hem för dom va så fina i färgen....Nä Godnatt på er ..... nu är jag trötter men först WF =)


1 kommentar:

  1. Tidningen Land har 506 000 läsare. Så nu Bettan är du känd i hela Sverige. Mycket bra artikel tycker grannen fårtanten.

    SvaraRadera