Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 21 maj 2013

Usch vilken dag det blev..... Vill bli frisk..... det är en av mina önskningar... =( ..

igår när vi åkte hem från sjukhuset så unnade jag mig nya fiskar, Svärdbärare...3 honor och 2 hannar och 2 nya växter till akvariumet för att få lite annat att tänka på......och det är faktiskt en av mina favoritfiskar...... Tycker om att gå in på akvariehobby och gå runt och kika på fiskar..... tankarna har snurrat i skallen idag med om att börja med nya mediciner och om det blir några biverkningar som kommer att bli jobbiga nu i sommar....sökte lite på nätet om medicinen och fick upp en sida på vad en av medicinerna kostade...nästan 40 tusen för en månadsbehandling !!!!!!!!!!!!!! Tack Gode Gud för att vi bor i Sverige......och högkostnadsskydd..... Skulle titta på det The Following och då fick jag mina migrän symtom och tog alvedon men det kom med full styrka....flimrade i synfältet så jag knappt såg tv'n....nu är jag skakig och konstig i huvudet........har stickat på koftan och kollat efter ngt härligt garn att inhandla men har inte hittat ngt ännu......ja känner mig låg.....hoppas återfå lite glädje.......Men nu längtar jag till artikeln i Tidningen Land som kommer ut den 31:a Maj med reportage och bilder...... nä nu måste jag lägga mig och försöka få lite sömn i natt


2 kommentarer:

  1. Vi ser fram emot den 31 maj! Ska bli spännande att se dig i en tidning. Sköt om dig och dina nya fina fiskar. Kram från Skåne och Kerstin.

    SvaraRadera