Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 6 maj 2013

Läkarbesöket nr 2 avklarat

Då va Farbror Doktors besöket hos Peter avklarat och han hade inte fått svar på proverna från knölen än om vilken cancer den hade........men han skulle ringa DIREKT när han fick svaret till sig...... Sen fick jag veta att tumören i bröstkorgen inte går att operera bort då den sitter så himla tokigt till och skulle inbära stora risker att ta bort den..... Så nu är det bara hålla tummarna att cellgifterna gör sitt jobb för ensam klarade inte Temodal av det utan har ju Xeloda också.....men det får röntgencvisa som jag ska göra Onsdag denna vecka......... Nu ska det fixas middag =)

2 kommentarer:

  1. Tänk att det är så att man ska behöva vänta och vänta på svar. Det är väl nog jobbigt ändå med all oro som finns. Jag önskar dig allt gott och håller alla tummar och tår att dina mediciner tar kål på dessa moster som finns i din kropp.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh jag tänker mycket på dej o din styrka som du ändå har min vän♡Jaa denna väntan måste ju va hemsk...Kram Gunilla

    SvaraRadera