Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 24 maj 2013

En sådär dag. .....

Om en vecka är jag med i Tidnngen Land !!!!!!!!! Har läst reportaget och det va så bra skrivet hon har fångat min dag och hur jag känner med allt att få en dödlig sjukdom och samtidigt ta hand om en stoooooor familj som hela tiden växer.......ja ja ni får läsa nästa Fredag...... annars har denna dag varit sådär,varit orolig i kroppen....mått illa...... kan väl inte bli bättre när natten knappt gav ngn sömn hade en puls som slog värre än värst ....så man blir lite lätt skraj när hjärtat härjar på sådär..... men nu är det ju att vänja sig åt att ta nya cancermonster jagande mediciner...... idag kom Lilla Erica över efter sitt sjukhus besök och fikade med sin mor & far... brorsan Calle kom hem med Ville efter skolan för att leka en stund ... Och han kommer och leker med Ville imorgon med dom hann ju inte leka så mycket....va skönt att se Erica må så pass bra som hon såg ut att göra.....bara hoppas de håller sig lugnt nu.....  Efter dom åkt hem va de dax för middag och då blev det rostbiff som va kvar sedan igår och potatisgratäng och en mumsig sallad....gäller bara för mig nu att lära mig ta medicinen till maten som ska hjälpa till att spjälka maten....efter middagen kraschade jag i min hörna och mös med en mugg kaffe och stickningen....blir fin liten kofta till Ebba..... min lilla docka <3 nu ska jag spela lite Word Feud och locka på Herr JB och se till att han inte glömmer mig som han måste ha gjort igår kväll <3 Ta hand om varandra <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar